
Analítica web per mesurar resultats de màrqueting
Online | Marketing i Vendes | Treballador en actiu /autònom
Del 22-01-2021 al 18-02-2021
Duració: 30 Hores
Horari: de dilluns a divendres (1,5 hores /dia)
Promoció: 100% Subvencionado
Centre: Online
Descripció
Curs subvencionat pell Ministerio de Empleo y Seguridad Social y Fundae, petanyent al PLA OCUPADOS 2018
DIRIGIT A treballadors en actiu pertanyents a algún dels següents col·lectius prioritaris:
- Dones
- Majors de 45 anys
- Persones de baixa qualificació
- Persones amb discapacitat
- Joves menors de 30 anys
- Treballadors de PYMES
- Treballadors amb contracte parcial o temporal
Objectius
Identificar les eines i variables d'analítica web per a obtenir resultats sobre la informació i els comportaments que aporta el rastre dels usuaris en la web i web 2.0, i així, establir a temps, correccions i decisions sobretot el que influeix en el model de presència on-line d'una empresa, introduint millores en les accions estratègiques del màrqueting.
Continguts
1. INTRODUCCIÓ A l'ANALÍTICA WEB
1.1. Per què és necessària l'analítica web.
1.2. Analítica web 2.0.
1.3. Què necessitem per a fer analítica web.
1.4. Passos recomanats en iniciar la realització d'una analítica web.
2. PERFORMANCE MÀRQUETING
2.1. Avantatges que ens ofereix el performance màrqueting.
2.2. L'evolució del màrqueting on-line: branding vs. Performance.
2.3. Evolució cap al màrqueting d'afiliats.
3. LA PRESA DE DECISIONS BASADES EN DADES
3.1. Hem de deixar de fer reporting i fer anàlisi.
3.2. Consells per a realitzar analítica web.
3.3. L'analítica web i l'e-mail màrqueting han de complementar-se.
3.4. Analítica web, SEM i SEU.
3.5. La planificació de mitjans.
3.6. Analítica i els programes d'afiliació.
3.7. Web 2.0, l'analítica ha d'anar més enllà de la web.
3.8. Anàlisi del buzz màrqueting.
3.9. Reputació on-line.
3.10. Usabilitat i disseny d'interacció en la web.
4. A/B MULTIVARIATE TESTING
4.1. Les landing pages.
4.2. Com duem a terme un «experiment».
4.3. Com funciona l'a/b testing.
5. GOOGLE ANALYTICS I ALTRES EINES
5.1. Google analytics.
5.2. Google optimizer.
6. MESURAMENT I OPTIMITZACIÓ DELS PROCESSOS DE LA NOSTRA WEB
6.1. Mètriques a internet.
6.2. La taxa de conversió és la mesura estratègica del nostre rendiment.
6.3. La taxa o percentatge de rebot.
6.4. Quines són les kpi´s idònies en funció dels objectius del nostre site?
6.5. Mètriques complementàries a la taxa de conversió.
6.6. Primers punts a analitzar respecte a la nostra web.
6.7. Algunes recomanacions per a millorar la conversió
Preinscripció

Fes la prova de nivell d'idiomes
Des de 1990 ens dediquem a formar particulars, empreses, directius i treballadors en el camp dels idiomes, les TIC i la gestió empresarial. La nostra plataforma www.trainingtutor.net és pionera i líder en la formació on-line amb més de 50.000 alumnes formats.
La formació en idiomes és fonamental en un món global, des de Trainingtutor posem al teu abast aquest Test de nivell de manera gratuïta.
Saber el teu nivell és el primer pas per a poder traçar conjuntament un itinerari que et permeti aconseguir els teus objectius.
Anglès - Alemany – Francès – Xinès - Àrab - Italià